sobota, 14 grudnia 2024 r.
ul. Górczyńska 31B 60-132 Poznań
tel./fax +48 534 139 625
bastronik@wp.pl
Regulamin sklepu

Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży towarów w sklepie www.bastronik.pl, zobowiązania Sklepu wobec Klienta oraz prawa i obowiązki Klienta wynikające z realizacji umowy sprzedaży, w tym zasady postępowania reklamacyjnego.

I. Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy prowadzi:

Firma BASTRONIK
KRZYSZTOF SOLARCZYK
NIP: 783-102-56-15
ul. Górczyńska 31B, 60-132 Poznań
tel. +48 534 139 625
bastronik@wp.pl
Konto bankowe: PKO BP
nr 56 1020 4027 0000 1502 1322 4060

2. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Internetowego Sklepu Firmy BASTRONIK w całości.

II. Składanie zamówień

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok na stronie internetowej www.bastronik.pl. Firma zastrzega sobie prawo do wprowadzenia przerw technicznych w korzystaniu ze Sklepu.

2. Warunkiem dokonania zamówienia wybranego towaru jest wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

3. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zamówienia.

4. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, że zamówienie mogło nie zostać przyjęte do realizacji.

5. Firma zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności zamówienia.

6. Klient ma prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu lub całkowicie je anulować, o ile zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji. Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia lub decyzję o anulowaniu zamówienia można przekazać:

  • pocztą elektroniczną na adres: bastronik@wp.pl

  • telefonicznie: +48 534 139 625; 12:00-18:00 (poniedziałek - piątek), 10:00 - 14:00 (sobota)

  • faksem: +48 534 139 625

III. Realizacja zamówienia

1. Realizacja zamówienia następuje po uprzednim dokonaniu przedpłaty na konto firmy Bastronik
konto bankowe: PKO BP nr 56 1020 4027 0000 1502 1322 4060.

2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w najbliższy dzień roboczy następujący bezpośrednio po dniu, w którym wpłynęły środki na konto Firmy, lub w przypadku wybrania innej formy płatności, tj. za pobraniem – możliwe tylko dla stałych klientów.

3. Zakup towaru jest potwierdzany fakturą VAT lub paragonem.

4. Towar oraz paragon lub faktura VAT przesyłane zostaną Klientowi Pocztą Polską na adres wskazany w formularzu zamówienia.

5. W przypadku towaru dostępnego tylko na zamówienie, Firma zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w terminie 7 dni roboczych od daty wpłynięcia środków na konto firmy.

6. Maksymalny czas realizacji zamówienia (do momentu wysłania przesyłki do Klienta) wynosi 7 dni. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy przesyłki realizowany przez Pocztę Polską.

7. Firma nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczanie przesyłek przez Pocztę Polską.

V. Ceny sprzedaży i sposób płatności

1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają stawkę VAT.

2. Ceny, warunki sprzedaży oraz organizowane promocje ustalane są na podstawie aktualnie obowiązujących zasad określonych przez Firmę BASTRONIK w dniu dokonania zamówienia i podawane są na stronach internetowych z ofertą handlową.

3. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

4. Dostawa towaru odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty dostawy są ustalane na podstawie obowiązujących zasad określonych przez Firmę BASTRONIK i są doliczane do wartości zamówienia.

5. Klient dokonuje płatności za zamówiony towar:

  • poprzez przedpłatę na konto bankowe firmy.

  • gotówką przy odbiorze przesyłki (tylko dla stałych klientów, w przypadku wybrania opcji płatności przy odbiorze)

VI. Prawo do odstąpienia od umowy

1. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru, bez podawania przyczyny.

2. Klient ma prawo zwrócić towar, jeżeli ten towar nie był używany i nie nosi śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres:

Firma BASTRONIK
ul. Górczyńska 31B, 60-132 Poznań

4. Klient ma obowiązek odesłać towar w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy.

5. Firma zwróci Klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar niezwłocznie po otrzymaniu towaru lub w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku:

  • towarów dostarczonych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwracane z powodu ochrony zdrowia lub higieny (np. kosmetyki, środki czystości)

  • towarów, które po dostarczeniu zostały trwale zmienione (np. odzież, bielizna)

VII. Reklamacje

1. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo zgłosić reklamację w terminie 2 lat od daty zakupu. Reklamacje należy zgłaszać:

  • pocztą elektroniczną na adres: bastronik@wp.pl

  • telefonicznie: +48 534 139 625; 12:00-18:00 (poniedziałek - piątek), 10:00 - 14:00 (sobota)

  • faksem: +48 534 139 625

2. Reklamacje powinny zawierać informacje o wadzie towaru oraz dane kontaktowe Klienta.

3. Firma rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji oraz ewentualnych dalszych krokach.

VIII. Ochrona danych osobowych

1. Firma przetwarza dane osobowe Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

2. Dane osobowe Klientów są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz w celach marketingowych, o ile Klient wyraził na to zgodę.

IX. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

2. Wszelkie spory wynikające z realizacji zamówień będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Firmy.

3. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej Sklepu i będą obowiązywały od dnia ich opublikowania.

3. Regulamin (zmiany w Regulaminie) obowiązują od momentu jego opublikowania.

 
www.bastronik.pl © 2006 - 2024